diumenge, 17 d’abril del 2011
ENCARA MÉS FLORS
Un altre apunt a la meva llibreta viatgera que ara gairebé està mès fora que dins de casa, per fi! És el que té el bon temps i que duri, que aviat ve la Pasqua!
dissabte, 16 d’abril del 2011
IRIS BLAU
Esbossos en Aquarel·la sobre paper
Fa dos dies va ser l'aniversari de la meva filla gran i vaig regalar-me amb un pom d'Iris. Eren tancats completament i a la tenda van assegurar-me que trigarien uns dies a obrir-se... semblàven puntes de llàpis, primes i afilades.
La meva intenció, a part de premiar-me pel que havia esdevingut feia 19 anys, era la de dibuixar-los en diferents estadis, estudiar les formes i reproduïrles amb detall, primer amb els lliris tancats, desprès a mig florir, etc... però era un dijous i no tenia moment, havia d'esperar-me al cap de setmana per a disposar del temps. Cap problema, vaig pensar que, com van dir, trigarien a obrir-se i ja faria...
Doncs els meus estimats Iris no van esperar ni 24 hores. Quan l'endemà a mitja tarda vaig tornar de la feina JA HAVIEN ESCLATAT!! Ho van fer tots alhora!
Per sort vaig fer fotos ... que ja em conec les lleis de Murphy!!

Què increïble,no?
A la nit els trec a la terrassa,on fa mès fresca, o es marciràn aviat.
divendres, 15 d’abril del 2011
FLORS LILES
Nova pràctica botànica. Aquarel·la basada en la imatge d'una foto de la revista "Integral" no hi ha detall de la fulla i desconec el nom de la planta. Si algú té alguna idea, agrairé llum al tema. De mentres, segueixò buscant informació.
diumenge, 10 d’abril del 2011
TURNER
Aquarel·la 26 x 38
Intentant inspirar-me en els mestres de la pintura, vaig quedar admirada pel quadre de William Turner, "Chichester Canal". Em va atraure la calidesa dels colors i he intentat interpretar el fragment que més m'agrada. Aquest ha estat el resultat encara no definitiu, falta dibuixar a tinta el vaixell. Val a dir que l'original de'n Turner és un oli, tot i que te grans aquarel·les.
Aqui el fragment del Turner original, i sota el quadre sencer.
dilluns, 28 de març del 2011
dijous, 3 de març del 2011
Peixera i flors.
Aquarel·la en paper.
Esbós ràpid, per treure'm el "mono" de sobre per unes horetes...
i no fixar-me gaire en el dia plujós, trist i fred d'avui. Necessito sol!!
dimarts, 1 de març del 2011
S'acosta el Carnestoltes!
Subscriure's a:
Missatges (Atom)










