diumenge, 30 de gener del 2011

QUINS PEBROTS!


Poqueta cosa he pogut pintar durant els darrers dies.
Però al mercat  vaig trobar uns pebrots tant brillants i cridaners que em van moure per a pintar-los. Fins i tot em va fer cosa haver-me'ls de menjar, però estaven boníssims!, crus tal qual, dins d'una abundant amanida d'enciam.

divendres, 21 de gener del 2011

TAQUES DE COLOR


Aquarel·la 33 x 26

Una mica de color per aquest mes de gener, que per altre banda, està tenint força dies de sol.
Com avui, un dia fred amb un cel nítid i molt blau.

diumenge, 9 de gener del 2011

MATINADA HIVERNAL


Aquarel·la paper 270g, torchon 13,3 x 21

Si hagués de muntar un calendari, aquesta seria per mi la imatge que identificaria al mes de gener. Passades les festes, queda aquesta sensació de... i ara queda tot l'hivern per davant!

dissabte, 1 de gener del 2011

FELIÇ 2011!!



Gràcies a tots vosaltres per totes les bones estones que he viscut a través dels vostres blogs, per haver compartit les vivències i  les vostres creacions al llarg de tot el 2010.

Us desitjo per el nou any, el millor dels anys viscuts fins ara!!.

dimarts, 21 de desembre del 2010

diumenge, 12 de desembre del 2010

PERA, POMA i OULLIMONA



Desprès de tant dibuixet lliure i tal, una mica de disciplina sempre va bé. No és un bodegó propiament dit, doncs tal i com estàn col·locades les fruites són d'un soso considerable, però ja m'està  bé per practicar volums. La llimona, del natural ja semblava un ou, eh?
I sota, experiment salí, es a dir, aquarel·la amb sal gruixuda per aconseguir la textura que es veu.



dijous, 2 de desembre del 2010

FA FRED!


Aquarel·la 12 x 18 cm,  torchon de 300 gr.


Jo diria que aquest any s'ha avançat el fred i la neu.
Ja es pot esquiar a gairebé totes les nostres pistes!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...