diumenge, 22 de novembre del 2009

CAPVESPRE





Fa uns mesos, la meva germana em va preguntar si encara pintava aquarel·les. Ella em va fer venir a la memòria que quan era adolescent m'agradava força agafar els pinzells i l'aigua, tot i que vaig fer nomès quatre o cinq quadrets per la familia. Quan li vaig dir que no ella em va animar a començar de nou, cosa que li agraeixo.
Una companya de feina em va parlar dels blocs. De mica en mica i desprès de visitar-ne un munt, m'he decidit a crear aquest.

Gràcies al meu home i a les meves dues filles, puc treure el temps per a muntar en mig del menjador tot el numeret que es necessita per pintar. La meva filla gran, que és una artista en potència, sobre tot pintant dibuixos "manga" que tinc la intenció d'anar publicant aquí, em fa la crítica pertinent i totes dues m'animen molt a que segueixi pintant. I la meva filla petita moltes vegades em fa companyia tot pintant al meu costat, i això que ella diu que no li agrada pintar!.

A tots ells, amb molt de carinyo, els hi dedico aquesta primera entrada d'aquest bloc.

La idea és fer un recull d'aquelles obres dels artistes que m'han atret per algún motiu. Al mateix temps, com que es pot dir que començo de nou,  aniré publicant aquí els exercicis que vagi desenvolupant.  Espero i desitjo ser constant, per que m'ho passo molt bé.

Aquest "capvespre" el vaig pintar al gener d'aquest any.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...