dissabte, 27 de febrer del 2010

INVESTIGANT MATERIALS




De normal, el paper per pintar que utilitzo és d'un bloc Basik Canson (Guarro) de 370 g/m2, o bé làmines per aquerel·les que desprès tallo a mida. Surt més econòmic.

Paper per aquarel·la n'hi ha de diversos tipus i qualitats, com tot. Els millors es fan amb draps de fil fets a trossos i en un procés molt laboriós i costós. Es valora el grau d'absorció, blancor, suavitat, homogeneïtat en la distribució de les fibres, pH neutre, resistència a l'envelliment, etc.

A partir d'aquí, es va baixant de nivell i jo, avui, he volgut experimentar amb el, potser, més humild de tots. Un troç de cartró reciclat d'un calendari que ens van portar els Reis Mags. Vaig estar a punt de llençar-lo i m'ho vaig repensar. Ahir vaig saber per qué.
Algun dia arribarà que provaré un veritable paper com cal, però ara per ara em fa com pena de malgastar-lo per a les pràctiques.

M'ha divertit veure la transformació d'un simple cartró de 30 x 30 cm.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...