dilluns, 22 de març del 2010

ESTUDI DE LA PLATJA DEL FAR DE VILANOVA I LA GELTRÚ







Estudi del racó de la platja de Sant Cristòfol.

Els meus pares m’han demanat que els hi faci una aquarel·la  i estic preparant una que de segur que els agradarà.

El tema: la part de la platja de Sant Cristòfol on any rera any des que ma germana i jo erem petites fins a la nostra primera joventut hem estat estiuejant. L’anomenem el racó de les mabres, on estratègicament ens col·locàvem a la mateixa roca al costat del fortí per pescar amb les nostres canyes i demès estris de pesca i platja. El que més pescàvem eren això, mabres i també burrets.

El racó en qüestió semblava propietat dels meus pares, que ja a primera hora del matí colonitzàven el lloc. Idílic, tan a prop de Barcelona i tan aïllat alhora.

Aquesta platja és la del far de Vilanova i la Geltrú on tinc els millors records de la meva infància.



Les fotos també les he fet jo.

2 comentaris:

Ricardo Fasseri ha dit...

Me encantan tus acuarelas de la primavera que están a la derecha del blog. Me encanta el mar, las bahias... Me encanta Picasso y Gaudí. Me encanta Barcelona!

Sílvia, Barcelona. ha dit...

Gracias Ricardo, ahora empieza una buena época en la ciudad. Los árboles, que son muchos en Barcelona, estan empezando a brotar transformando por completo el paisaje con tonos verdes y suaves aromas... ya sabes! Volveeeeerrrrrr....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...