dijous, 9 de setembre del 2010

RECORDS DE LES VACANCES

De nou a la ciutat, ja trobo a faltar l'aire lliure envoltant-me. Sóc, de nou, dins d'una capça de maons... peeeerò a la fi del dia a casa és quan puc estar de voltes amb el bloc.

Alguns apunts "in situ" d'aquestes vacances, en una llibreta viatgera sencilla per no perdre la pràctica.





Per aquí feiem el mico, prop del poble de Mieres a la Garrotxa.
El grill el vaig acabar dibuixant, s'estava tant quiet!, em sentia observada i no volia que m'ataqués...





Per la Fageda d'en Jordà, el volcà Croscat, globus aerostàtics a les 8 del matí i practicant el tir amb arc, models: el meu home i la nostra filla Júlia.




Bucejant per la platja de La Fosca a Palamós, amb bona companyia.






Cala Pedrosa de Tamariu a la Costa Brava.



Inventat, mal proporcionat i un pel fantasmagòric,
però em venia molt de gust pintar un paissatge nocturn.

4 comentaris:

EL AVE PEREGRINA ha dit...

Buenos apuntes de unas fantásticas vacaciones, el tiro del arco a las ocho de la mañana...en vacances...suena un poco mal...¿un hurra. para Julia y tu marido!
Hermosa cala y bello paisaje nocturno que nos presentas.
se aprecia que las vacaciones fueron geniales.Me alegro de corazón.
Bienvenida y un abrazo.

irinapictures ha dit...

I am glad you are back to blogging. And practice is a miracle thing (I know!) in drawing and painting.
And thank you, I found two new links to great watercolor blogs in your sidebar.

lanuor ha dit...

Quin resum més bonic de les vacances!! M'agraden molt aquests apunts que has fet :)

Sílvia, Barcelona. ha dit...

Asun, gracias! Sí que han sido unas buenas vacaciones y nos
han permitido renovar energias que nos hacia mucha falta este año.
Un beso.

Thanks Irina! is always nice hear from you.

Marga, me'n alegro que t'agradi! de vegades les imatges transmeten millor que no pas les paraules.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...