dijous, 14 d’octubre del 2010

AL COR DEL LLAC



                                                                             Pastís

Provant uns pastissos que tenia per casa, m'ha sortit això. Temps dedicat: 15'. M'he empastifat els dits per que els he fet servir per a barrejar la pols que deixen anar. Ha estat bé, però no crec que repeteixi gaire. De moment, encara prefereixo fer servir els pinzells.


Feia dies que volia anar a tallar-me els cabells. Com sempre que em decideixo anar, tinc clar com vull que me'ls tallin, però no sempre me'n surto a l'hora d'explicar-me. Per tant, aquesta tarda m'he anat a la perruqueria amb la meva llibreta viatgera i els he mostrat la idea amb aquests esbossos. I així m'han entés prou bé, per fi!!!

A l'esquerra és com duia els cabells, a la dreta com el volia i així me l'han tallat.
I això que ja miro jo d'explicar-me, hagués dit:  tall bob en degradat suau i desfilat... però sé que el resultat no hagués estat el mateix. Un cop més, una imatge val més que mil paraules.


2 comentaris:

lanuor ha dit...

Una imatge val més que mil paraules, sí senyor :)

M'encanta el llac amb forma de cor

Concepció Roca ha dit...

Amb els dits... té mèrit!! M'encanta, l'explicació del tallat de cabell. I t'entenc molt bé!! Com que jo no sé pintar, miro desesperada revistes allí mateix fins que trobo el tall que vull. Que per cert, és molt maco el que t'has fet.

A veure si avui em publica el comentari, l'altre dia te'n feia un sobre el retrat de la Júlia (en el retrat s'assembla molt a tu, per cert), i no m'ho deixava fer...

Una abraçada,

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...