dilluns, 9 de gener del 2012

ANY NOU, NOVES OPORTUNITATS




Aquesta aquarel·la no és d'ara, crec que la vaig pintar a l'agost de l'any passat però no li vaig fer gaire cas. Ara, veient-la de nou, em ve de gust triar-la per iniciar l'any.

Darrerament he pintat però no he penjat rés... no pintava el que volia.
He practicat dibuixant les típiques escenes parades damunt una taula per que crec que haig de fer-ho si vull aprendre millor la perspectiva, el volum, la manera de distribuïr els diferents elements de la composició... però no m'agrada.

I el fet que no m'agradés el que pintava a fet que em trobi com buida... no sé qué pintar. Sé que em manca molta tècnica i moltes hores de pràctica... però el que em diverteix més de pintar és no buscar cap objectiu, tirar endavant i observar el resultat desprès que ja està tot al damunt, dit i fet.

És com quan s'està aprenent una llengua nova i t'adones que ja no estàs sentint el que vols dir si no pensant en quines paraules i quins temps verbals estàs triant per dir-ho... i veus que et falta vocabulari... i et quedes allà, amb un munt de lletres a la boca sense poder donar-lis la sortida que voldries.

Suposo que es questió de trobar l'equilibri i mirar de tirar endavant.

2 comentaris:

lanuor ha dit...

Ooooh! Aquest dibuix em recorda molt els que feia Miró. Pinta el que vulguis, sempre et sortirà bé. I feliç òrbita al voltant del Sol ;)

Sílvia, Barcelona. ha dit...

Moltes gràcies, Lanuor. Em dónes molts ànims. Feliç òrbita al voltant del sol a tu també, compi!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...